Saturday, February 09, 2008

Wajah Kesayangan Hamba II

Hahahahahahaha..... Gong Xi Fa Chai
Sempena cuti panjang ini, Abang terasa begitu malas untuk menulis panjang berjela. Untuk itu, Abang ingin berkongsi gambar sahaja. Kebetulan di dalam komputer ini terdapat gambar terbaru Zaryn Ulfah yang baru berusia 10 hari, jadi kita saksikan bersama-sama ye!!



Gambar terbaru Zaryn Ulfah



Lagi gambar Zaryn Ulfah


Zaryn Ulfah termenung jauh teringatkan kekasih hati







Hahhh..!! Ada susu!! Ada susu!!







Ummi... Alin nak susu..!!


Along dan Angah


Angah tengah ketawa sakan. Di sebelah itu kelihatan Azah hanya separuh badan. Malu memperlihatkan wajah sewaktu di dalam pantang...


Jejaka Idaman Malaya - Adil Rayyan @ Angah @ Jikentor

Along dan Angah. Kesemua gambar diambil di rumah Opah...








Along dan Angah yang nampak mesra sebelum adegan bergigitan sesama sendiri



Tuan punya blog yang berwajah lesu dan kesakitan kerana Osteoarthritis yang dihidapinya berada pada tahap tertinggi. Nampak orang di belakang tu yang beraksi ala pahlawan Maori (Dia tu baru balik dari rumah orang kahwin dan dapat setin air karbonated perisa Strawberri...)

10 comments:

hayad said...

comey btul baby. si along pun mmg lawa. bakal jadi gadis cun neh ;)

suka tgk muka dia :)

asr said...

Tahniah. Moga bertambah seri lah keluarga kau ya dan.... oooo ini ke tuan punya blog, baru aku tawuuuu...

Sastri said...

waaa... pes taim tengok gambar tuan punya blog nih... :D

geram gak nengok pipi si Angah... boleh geget tak pipinya itu? :p

Masy said...

tunjuk lidah, bahye ni heheh

khairyn said...

yay! Tahniah baby baru.

itu gadis sangat comel. Pandai bergaya. Itu teruna juga bakal hansem tu.. Itu tuan blog. Huh! no komeng hahahaha

Pinangso Loro said...

Bang...sakit kat mana tu?? I pun kena sakit yg sama... lama dah biarkan tapi kena kat lututlah... jadi kawan serumah nasihatkan guna pil Donna... awalnya peringkat tinggi 2 bijik sekali makan tiga kali sehari... dah kurang kena kurangkan dua kali gitu... pil ni ada banyak kat farmasi.. tanya Donna... saya tak pulih sepenuhnya tapi bertambah baik...tapi ingat kalau makan jangan selepas makan yer... kena at least 15 min sebelum makan

indera kencana said...

Dayah,
Haiii... kalau dia tau Dayah dok puji dia, tak tidur la. Asyik tersengih mengadap cermin.

Azam,
Mekasih... tahniah jugek sebab naik gaji. Jangan lupa teh O ais aku.
OOO... baru tawooo..?

Sas,
:P
Saya pun memang selalu geget pipi dia..

Ny,
Mekasih...
Alaaa... komen la sket, komen la sket..

BM,
Selamat datang..
Sakitnya tak tetap. Kadang-kadang kat buku lali, kadang-kadang kat lutut & kadang-kadang pulak sendi tengah kaki (tapi suma melibat sendi). Adoiiii la. Sakitnya toksah citer. Errrr.. Donna tu diluluskan KKM ke..??

achik said...

salam en indera..

tahniah dpt baby baru.. comel2 sungguh anak en indera.. :)

Su Rahim said...

Tahniah buat Indera & family. Semoga kebahagiaan bertambah dengan kehadiran orang baru. Anak sulung mike tu cun le...nasib baik anak teruna teman kecik sikit, kalau tak, boleh berbisan..ahaks

zwitterion said...

comei sungguh anak-anak Indera..:)